momeniholding

ساخت وبلاگ

غیر سمی بودن، بهداشتی بودن، پایداری شیمیایی خوب، چقرمگی بالا و استحکام مکانیکی خوب از دیگر مزایای این نوع ژئو ممبران است. با توجه به مقاومت در برابر خوردگی بالا و دامنه دمایی وسیع (از منفی 70 تا مثبت 70 درجه سانتی گراد) ژئو ممبران پلی اتیلن، مقاومت در برابر ترک خوردگی و ... می توان ادعا کرد که عمر مفید این مدل ژئوممبران حدود 70 سال می باشد. و برای دفن زباله های خانگی و شهری و .. استفاده می شود. همچنین ممکن است علاقه مند به بازدید از صفحه مخازن اسید خط لوله ایران باشید.

momeniholding...
ما را در سایت momeniholding دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : momeniholding momeniholding بازدید : 84 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 17:09

پلی اتیلن پلیمری است که از پلیمریزاسیون مونومر اتیلن ساخته می شود و فرآیند تولید ژئو ممبران پلی اتیلن در سال 1930 در شرایط فشار و دمای بسیار بالا آغاز شد. ورق های ژئو ممبران (ورق های ژئو ممبران) انواع مختلفی دارند که در این مقاله به معرفی جامع انواع و کاربردهای ورق های ژئو ممبران می پردازیم. ژئو ممبران ها بر اساس مواد اولیه طبقه بندی می شوند: ژئوممبران پلی اتیلن: پلی اتیلن پلیمری است که از پلیمریزاسیون مونومر اتیلن ساخته می شود و فرآیند تولید ژئو ممبران پلی اتیلن در سال 1930 در شرایط فشار و دمای بسیار بالا آغاز شد.

momeniholding...
ما را در سایت momeniholding دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : momeniholding momeniholding بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 15:28

محاسبه میزان ورق های ژئو ممبران و برآورد متراژ مورد نیاز براساس طول و عرض و ارتفاع گودبرداری در این مرحله کاملا مشخص شده و تنها کافیست در فُرم قرار داده شده در این قسمت وارد نمایید. تا متراژ ورقهای ژئو ممبران موردنیازتان مشخص شود. پس از تهیه ورق ژئوممبران و ارسال در کنار پروژه، توسط نصاب و کارشناسان، ورق های ژئو ممبران به راحتی روی سطح خاک پهن شده و لبه های ورق با دستگاه به هم جوش میخورند که این روند بسیار سریع بوده و بسته به حجم استخر در چند روز اجرا میگردد.

momeniholding...
ما را در سایت momeniholding دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : momeniholding momeniholding بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 15:24